საბუნებისმეტყველო საგნები
ანალიტიკური რუბრიკა
ანალიტიკური რუბრიკა
მასწავლებლის გაკვეთილზე დასწრებისა და დაკვირვების შეფასება
სკოლა: სსიპ გარდაბნის მუნიციპალიტეტის სოფ გამარჯვების საჯარო სკოლა
დირექტორის სახელი გვარი: გურამ ნათენაძე
მასწავლებლის სახელი გვარი:
სწავლების საგანი:
სწავლების კლასი:
დასწრების მიზანი:
#
|
კრიტერიუმები
|
3 ქულა
|
2 ქულა
|
1 ქულა
|
შესანიშნავი
|
კარგი
|
გასაუმჯობესებელია
| ||
1
|
გაკვეთილის მიზნის განსაზღვრა
| |||
2
|
საგნობრივი კომპეტენცია
| |||
3
|
მიზნის,სტრატეგიებისა და აქტივობების ურთიერთშესაბამისობა
| |||
4
|
შეფასების პროცესი
| |||
5
|
სასწავლო რესურსები
| |||
6
|
მოსწავლეთა ჩართულობა
| |||
7
|
სწავლა -სწავლების პროცესი
| |||
8
|
საკლასო მენეჯმენტი
| |||
9
|
საბოლო შეფასება
| |||
კომენტარი:........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
შეფასების რუბრიკა
N
|
კრიტერიუმები
|
გასაუმჯობესებელი 1 ქულა
|
კარგი 2 ქულა
|
შესანიშნავი 3 ქულა
|
1
|
გაკვეთილის მიზნის შესაბამისობა ეროვნულ სასწავლო ,თემატურ და გაკვეთილის გეგმასთან
|
მეტნაკლებად იკვეთება მიზნის შესაბამისობა ე.ს.გ-სთან და მისაღწევ შედეგებთან
|
მიზანი გამოკვეთილია,ჩანს კავშირი ესგ-სთან
|
მიზანი რეალისტურია და მკაფიოდაა ფორმილურებული. სრულად შეესაბამება ე.ს.გ და თემატურ გეგმას
|
2
|
საგნობრივი ცოდნა,მასალის გადაცემის სიცხადე,მისი შესაბამისობა სტანდარტთან და მოსწავლეთა უნარ-ჩვევებთან
|
ჩანს მასალის ცოდნა თუმცა მოყვანილი მაგალითები სცილდება მოსწავლეთა ასაკს (ზედმეტად რთულია ან მარტივი)
|
ჩანს საგნობრივი ცოდნა,მასალის გადაცემის ფორმა სწორადაა შერჩეული ,თუმცა ზოგჯერ თავს იჩენს მასალის ათვისების პრობლემები
|
გამოკვეთილია საგნობრივი ცოდნა,გადაცემის ფორმა აადვილებს აღქმა-გაგებას.მოყვანილი მაგალითები და ლექსიკა შეესაბამება მოსწავლეთა ასაკობრივ თავისებურებებს
|
3
|
გაკვეთილის მიზნის ,აქტივობისა და სტრატეგიების, კლასის მართვის ფორმების ურთიერთშესაბამისობა
|
ნაწილობრივ შეესაბამება ერთმანეთს
|
მეტწილად შეესაბამება ერთმანეთს
|
სრულად შეესაბამება ერთმანეთს რაც ხელს უწყობს მიზნის მიღწევას
|
4
|
სასწავლო რესურსების მრავალფეროვნება და მიზნობრივი გამოყენება
|
რესურსები არ არის მრავალფეროვანი ან /საინტერესო მოსწავლეებისთვის
|
რესურსები მრავალფეროვანია, უმეტესი ნაწილი შეესაბამება მიზანს და აქტივობებს
|
რესურსები მრავაფეროვანია,მათ შორის არის მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსი,საინტერესოა მოსწავლეებისთვის და მორგებულია მათ ინტერესებს.ახლავს სრულფასოვანი ინსტრუქცია გამოსაყენებლად
|
5
|
მოსწავლეთა ჩართულობა
|
მოსწავლეთა ერთი ნაწილი არ არის აქტიურად ჩართული გაკვეთილის პროცესში.არ არის მათთვის გათვალისწინებული შესაბამისი აქტივობა
|
გაკვეთილი ორიენტირებულია მოსწავლეთა ჩართულობაზე,რაც იწვევს მოსწავლეთა დიდი ნაწილის აქტიურად ჩართვას გაკვეთილის პროცესში
|
გაკვეთილი რელევანტურია,ის პასუხობს თითოეულ მოსწავლის ინტერესებსა და საჭიროებებს.სწავლის პროცესი აქტიურია.
|
6
|
შეფასების მოთოდების შესაბამისობა სტანდარტთან ,მიზანთან და აქტივობებთან
|
შეფასების მეთოდები არ არის მრავალფეროვანი,სუსტია სტანდარტთან კავშირი,არასათანადოდ გამოიყენება განმავითარებელი შეფასება და უკუკავშირი
|
შეფასების მეთოდები ეფუძნება სტანდარტს,ჩანს მეთოდებისა და აქტივობების შესაბამისობა,თუმცა სათანადოდ არ გამოიყენება უკუკავშირი, იყენებს რუბრიკებს
|
შესაბამისობა სრულყოფილია.ისინი ერთმანეთთან კარგად არიანმორგებული.მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს სათანადო უკუკავშირს.იყენებს შესაბამის რუბრიკებს,ახდენს თვითშეფასებას.
|
7
|
სწავლა-სწავლების პროცესი
|
მოსწავლეს უხსნის სწავლების მნიშვნელობას.იშვიათა დ მაგრამ ახერხებს მოსწავლეთა ერთი ნაწილის საგნით დაინტერესებას.იშვიათად იყენებს წინარე ცოდნას.ყოველთვის ვერ ახერხებს მოსწავლეთა სასწავლო საჭიროებზე რეაგირებას.აჯამებს გაკვეთილს და სთხოვს მოსწავლეებს ცოდნის გამოყენების სხვადასხვა გზებზე იფიქრონ.
|
მასწავლებელი უზიარებს თავის მოლოდინებს,მოსწავლეებს აჩვევს ეფექტურ შრომას,ახერხებს საგნით დაინტერესებას,იყენებს ურთიერთსწავლების მეთოდს .აკადემიური საჭიროების დასადგენად იყენებს ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას (ასეთის საჭიროების შემთხვევაში) ახერხებს სწავლეთა მოტივაციას სწავლის ხარისხის ამაღლებისთვის . შედეგი მიღწეულია.
|
აქვს მაღალი მოლოდინები თითოეული მოსწავლის მიმართ.მოსწავლეებს არწმუნებს მაღალი შეფასების მიღწევაში .სწავლის სრულყოფის მიზნით იყენებს ტექნოლოგიებისა და დაჯგუფების მეთოდებს .ხელს უწყობს დისკუსიას ,კრიტიკულ აზროვნების განვითარებას,ეხმარება მოსწავლეს ცოდნის განსხვავებულ კონტექსტში გამოყენებისათვის.ზუსტად ახდენს რეაგირებას აკადემიურ საჭიროებებზე.იყენებს ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას (საჭიროების შემთხვევაში.) ქმნის გამჭოლი კომპეტენციების განვითარებისთვის საჭირო პირობებს.ახერხებს მოსწავლეთა მოტივაციას სწავლის ხარისხის ამაღლებისთვის.შედეგი მიღწეულია , მოსწავლეთა მიღწევები პროგრესირებადია.
|
8
|
საკლასო მენეჯმენტი
|
მასწავლებელს ზოგიერთ შემთხვევაში უჭირს დროის მართვა,კლასის მართვის სტრატეგიები ნაკლებად ეფექტურია
|
მასწავლებელი მიზნობრივად ანაწილებს დროს.კლასის მართვის სტრატეგიები ეფექტურია.
|
მასწავლებელი კლასში მიზნობრივად ანაწილებს დროს და ქმნის ისეთ სასწავლო სიტუაციებს რომლებიც არეგულირებს დისციპლინას კლასში.
|
No comments:
Post a Comment